איך למנוע ריח רע בנעליים

איך למנוע ריח רע בנעליים – טיפים והמלצות

ריח רע שנדבק לנעל הוא סיוט של רבים מאיתנו. על אף שישנם מגוון טיפים והמלצות איך להיפטר מריח רע, הנובע מעודף זיעה ובקטריות שמצטברות בנעל, לא רבים מאיתנו מודעים לכך שאפשר ואף מומלץ לנסות ולמנוע את הופעתם מלכתחילה. להלן טיפים והמלצות איך אפשר למנוע ריח בנעליים.

מה גורם לריח רע בנעליים?

על מנת לענות על השאלה איך למנוע ריח רע בנעליים חשוב לדעת מה גורם לו. הסיבה המרכזית שממנה נגרם ריח רע מכף הרגל היא שהיא דחוסה וסגורה בתוך הנעל במשך זמן ממושך. סביבה זו, בשילוב עם הזעה מוגברת שנובעת מהעובדה שבכף הרגל יש בלוטות זיעה רבות, מעודדת סביבה לחה שבה מצטברים חיידקים ופטריות הגורמים לריח לא נעים בכל מגע עם האוויר.

איך אפשר למנוע ריח זיעה בנעליים?

  • נעליים מחומר נושם – חשוב לבחור בנעליים העשויות מחומרים איכותיים, נושמים ומאווררים. ככל שהחומר ממנו עשויה הנעל יהיה נושם ומאוורר יותר, כך ריח הזיעה יפחת בהתאמה.
  • אוורור הנעל – בין נעילה לנעילה חשוב לאוורר את הנעליים. עדיף למקם אותם במרפסת או במקום פתוח בכניסה לבית, על מנת לאפשר לנעל לנדף ריחות לא נעימים ולייבש מקומות לחים.
  • ניקוי הנעל – כביסה וייבוש הנעל, במידה ומדובר בנעלי בד, יכולים לשפר פלאים את הריח הרע והצטברות החיידקים בנעל. אם אין אפשרות לכבס את הנעל במכונת כביסה, אפשר גם לנקות אותה בשטיפה ביד או בניקוי יבש. חשוב מאוד לייבש את הנעליים היטב לפני השימוש.
  • גרביים מנדפות זיעה – גרביים הן משתנה חשוב ביותר למניעת ריח רע בנעליים. למי שיש נטייה להזעת מרובה ולריח רע בנעליים מומלץ להשתמש בגרביים מנדפות זיעה, כמו גם גרביים העשויות מחומרים טבעיים, כמו כותנה מלאה, ולא מחומרים סינטטיים שלא נושמים.
  • דיאודורנט לנעליים – שימוש בדיאודורנט שמיועד לכפות הרגליים יעכב את הופעת החיידקים והפטריות שעלולים לגרום לריח לא נעים. ממש כפי שמשתמשים בדיאודורנט לבית השחי, רצוי ואף מומלץ להשתמש בדיאודורנט לנעליים, אשר מרענן ומנטרל ריח המתקבל בנעילה לאורך זמן, ובמקום זאת מעניק ריח רענן ונעים. שימוש יומיומי בדיאודורנט לנעליים הוא הצלה של ממש ועונה לחלוטין על השאלה של איך למנוע ריח בנעליים.
  • ניקוי מדרסים – במידה ואתם משתמשים במדרסים, חשוב מאוד לנקות אותם דרך קבע ולייבש אותם היטב לפני השימוש. מומלץ לשטוף את המדרס היטב כל כמה שימושים על מנת למנוע הצטברות חיידקים ופטריות שלאחר מכן יהיה קשה להיפטר מהם.
  • אחסון הנעל – על מנת לשמור על הנעליים בסביבה אינה מעודדת הצטברות חיידקים, יש להרחיק אותן מסביבה לחה. על כן מומלץ לאחסן את הנעליים במקום קריר ויבש ככל שניתן.
  • רפידת פטנט onAir – פטנט אירופאי רשום אשר מנדף את הזיעה המצטברת בתוך הנעליים דרך הבועיות שבתחתית הרפידה החוצה. פטנט בלעדי של חברת קפריס הגרמנית אשר זכתה בפרס FIVE UK היוקרתי בשנים 2019 ו-2020.

בתשובה לשאלה איך למנוע ריח רע בנעליים חשוב לשמור עליהן נקיות, מאווררות ומאוחסנות כראוי, כמו גם להקפיד על נעליים מחומרים איכותיים. כך תוכלו להבטיח שהן יישמרו לאורך זמן, ולא תתפתח בהן סביבה לחה שמעודדת חיידקים הגורמים לריח לא נעים.

אנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון מוצרי הטיפוח לנעליים אצלנו באתר – רשת הלב הכחול פועלת למעלה מ-30 שנה על מנת להעניק פתרונות לנעלי נוחות ובריאות, תוך שימוש בניסיון עתיר ידע וצוות מומחי נעליים מובילים בתחום. לקבלת ייעוץ נוסף – מוזמנים לבקר אותנו בסניפים השונים ברחבי הארץ, או ליצור קשר, באתר או במייל: [email protected].

/// פוסטים אחרונים ///

/// שמירה וטיפוח נעליים ///

/// הולכים על בריאות ///