איך מנקים נעלי עור זמש

ניקוי נעלי זמש – המדריך המלא

הן רכות, מלטפות ונוחות במיוחד, לצד העובדה שהן משדרות אלגנטיות וחוש אופנתי מפותח – נעלי זמש הן הקלאסיקה הנצחית והבלתי מעורערת של נעלי העור. אולם לצד היתרונות הרבים שלהן, נעלי זמש (עור הפוך) דורשות טיפול עדין עד מאוד בכל הנוגע לשגרת הטיפוח והניקוי שלהן. אז אם אתם תוהים איך מנקים נעלי עור זמש, החדשות הטובות הן שנעלי זמש לחלוטין יכולות להאריך ימים, כל זאת עם הטיפול הנכון והידע על איך אפשר לנקות נעלי זמש.

שיטות ניקוי וחידוש נעלי זמש

ניקוי נעלי זמש הוא תהליך שצריך להתבצע בעדינות, תוך בדיקת חומרי הניקוי במקום נסתר על הנעל לפני הניקוי הכללי, שכן הזמש הוא חומר עדין ועל כן הוא דורש טיפול ראוי בהתאם. בין אם אתם זקוקים לניקוי כתמים או חידוש נעלי זמש, כדאי להשתמש באחת מהשיטות הבאות:

  • ניקוי עם חומץ – אם אתם מחפשים אחר חומר לניקוי נעלי זמש שזמין בכל בית, החומץ יעשה עבודה נהדרת בניקוי של כתמים קלים יחסית. כל שיש לעשות הוא לטבול מטלית, ספוגית נקייה או מגבונים לחים בחומץ, ולשפשף באמצעותם בעדינות רבה את הנעל. 
  • ניקוי עם נייר זכוכית – אם אתם מחפשים איך לנקות נעלי זמש מבוץ, למשל, ולניקוי של כתמים קשים יותר, ניתן להיעזר בנייר זכוכית ולשפשף באמצעותו בעדינות את האזור המוכתם. יש לשים לב להשתמש בנייר הזכוכית העדין ביותר.
  • הסרת כתמים באמצעות מחק – מחק לבן פשוט, שניתן למצוא בכל בית, הוא אביזר קסם בכל הנוגע לנעלי זמש. אם אתם תוהים איך כדאי לנקות נעלי זמש, ובפרט כתמים קטנים ונקודתיים על הנעל, מחק יסיר אותו בקלות יחסית אם תשפשפו אותו בעדינות על הכתם.
  • ניקוי יבש – במקרים קיצוניים שבהם שאר השיטות לא עובדות וחשוב לכם להשקיע בנעליים, למשל אם אתם מחפשים איך לנקות נעלי זמש משמן, אפשר לפנות לניקוי יבש במכבסה שמתמחה בניקוי יבש לנעלי זמש.
  • חומרי ניקוי ייעודיים לנעליים – אם אתם מחפשים כיצד מבריקים נעלי זמש, כמו גם חומרים לניקוי יומיומי ולשמירה על נעלי זמש על מנת שייראו חדשות, מומלץ לרכוש קרם לנעליים, ג’ל ניקוי עדין וספוג ניקוי, המיועדים להזנה הברקה וטיפוח של נעלי עור וזמש. מוצרים אלו ייצרו שכבת הגנה על הנעליים ובכך ימנעו נזקי לחות ולכלוך.

מחפשים מוצרי טיפוח לנעלי זמש?

אם אתם תוהים כיצד לנקות נעלי זמש באתר רשת נעלי הנוחות הלב הכחול תוכלו למצוא מגוון תכשירים ומוצרי טיפוח לנעלי זמש. בין המוצרים תוכלו למצוא תכשירי הגנה שונים לנעל, כמו ספריי ניקוי נעלי זמש, אשר יוצר שכבת מגן חדשנית מפני מים, לחות, שמן ולכלוך. כמו כן תוכלו למצוא חומרי ניקוי המיועדים לנעלי עור וזמש, כמו ג’ל ניקוי עדין ושקוף לכל סוגי העור, או קרם נעליים אשר מנקה, מרכך, מזין ומחזיר את הצבע לכל סוגי העור. נוסף למוצרים אלו מומלץ מאוד לרכוש גם ספוג לליטוש העור, אשר מזין, מנקה ומבריק את העור, ובכך תורם לחינניות ולרעננות מחודשת לעור הפוך. כך תוכלו לשמור על הנעליים היקרות לליבכם לאורך זמן ולטפל בהן כראוי.

אנו מזמינים אותך להתרשם ממגוון מוצרי הטיפוח לנעלי עור וזמש אצלנו באתר – רשת הלב הכחול פועלת למעלה מ-30 שנה על מנת להעניק פתרונות לנעלי נוחות ובריאות, תוך שימוש בניסיון עתיר ידע וצוות מומחי נעליים מובילים בתחום. לקבלת ייעוץ נוסף – מוזמנים לבקר אותנו בסניפים השונים ברחבי הארץ, או ליצור קשר, באתר או במייל: [email protected].

/// פוסטים אחרונים ///

/// שמירה וטיפוח נעליים ///

/// הולכים על בריאות ///