נעליים אורטופדיות לסוכרתיים

אנשים החולים במחלת הסוכרת זקוקים לנעליים אורטופדיות המותאמות באופן ייחודי לתמיכה מיטבית בכף רגל. אחת הסיבות המרכזיות לכך היא שכף רגל סוכרתית נוטה להיות רגישה יותר להיווצרות של פצעי לחץ האופייניים למחלה. נעליים אורטופדיות לסוכרתיים מותאמות באופן ייחודי להתמודדות עם המחלה, הן עשויות מחומרים גמישים ונוחים, ובעלות רוחב רחב במיוחד. כך הן יועילו לתפקוד יומיומי מיטבי עם המחלה, להפחתה משמעותית בכאבים ולשיפור איכות החיים. 

מהי כף רגל סוכרתית?

אנשים החולים בסוכרת עלולים לסבול מכף רגל סוכרתית בעלת פצעי לחץ שעלולים להתפתח לזיהום. עקב המחלה לעיתים מאופיינת כף הרגל הסוכרתית בהיעדר תחושה, ועל כן לעיתים החולה אינו מודע לכאב ולחומרת הפצע. כף רגל סוכרתית אף נוטה לסדקים וליובש קיצוני עקב פגיעה בזרימת הדם למקום, ועל כן חשוב להעניק לה את התמיכה הראויה. נעליים אורטופדיות ותמיכה נכונה בכף הרגל הם בעלי חשיבות קריטית בהתמודדות עם מחלת הסוכרת.

מדוע חולי סוכרת זקוקים לנעליים אורטופדיות?

אנשים סוכרתיים צורכים בדרך כלל תרופות המכילות חומרים מדללי דם. כתוצאה מכך, כל פציעה בכף הרגל עלולה להוות סיכון עבור החולה, שכן הדם אינו נקרש כראוי ולכן הפציעה עלולה לגרום לאיבוד דם משמעותי ובמקרים קיצוניים אף למוות. בנוסף, אנשים סוכרתיים חשופים יותר לפצעי סוכרת בכף הרגל. עקב אובדן התחושה בכפות הרגליים, המלווה לעיתים קרובות את ההתמודדות עם המחלה, הסובל מכף רגל סוכרתית לעיתים לא חש בכאב בפצעים אלה. אי לכך תסמונת כף רגל סוכרתית מצריכה טיפול מיטבי בכפות הרגליים, שכן הפצעים הללו עלולים להזדהם ולהוות סיכון בריאותי בעל השלכות חמורות. 

איזה נעליים מותאמות לחולי סוכרת?

חשוב שנעליים לסוכרתיים יהיו רחבות במיוחד, עשויות מחומרים רכים וללא תפרים וקפלים בולטים, על מנת להפחית ככל שניתן כל עומס, חבלה, שלפוחיות, חתכים ושריטות בכף הרגל. הקפדה על שימוש בנעליים אורטופדיות שמותאמות לחולי סוכרת יסירו עומס מכף הרגל, ויסייעו בשמירה על כפות הרגליים ובכך על הבריאות הכללית. נעליים לסוכרתיים הם ברוחב רחב במיוחד, עם רכות פנימית ומינימום תפרים פנימיים. כמו כן, לחולי סוכרת מומלץ להשתמש בגרבי סוכרת ללא תפרים וכן במדרסים בהתאמה אישית. 

זקוקים לנעליים המותאמות לחולי סוכרת?

רשת נעלי הנוחות הלב הכחול, הרשת המובילה בתחום ייבוא ושיווק נעלי נוחות, תוכלו למצוא מגוון נעליים בעלות מידה רחבה במיוחד המותאמות לחולי סוכרת. הרשת מציעה מגוון רחב של דגמי נעליים אורטופדיות וגרביים עבות ללא תפרים לחולי סוכרת. חשוב לזכור כי נעליים המותאמות לכף רגל סוכרתית יפחיתו את העומס על כפות הרגליים, יועילו ליציבה נכונה ולשמירה על כאבי גב ומפרקים, ויעזרו להתמודדות עם האתגרים העומדים בפני הסובלים מהמחלה.

אנו מזמינים אותך להתרשם ממגוון הנעליים האורטופדיות אצלנו באתר – רשת הלב הכחול פועלת למעלה מ-30 שנה על מנת להעניק פתרונות לנעלי נוחות ובריאות, תוך שימוש בניסיון עתיר ידע וצוות מומחי נעליים מובילים בתחום. לקבלת ייעוץ נוסף בתחום נעליים אורטופדיות לכף רגל סוכרתית והתאמה מיטבית עבורכם – מוזמנים לבקר אותנו בסניפים השונים ברחבי הארץ, או ליצור קשר, באתר או במייל: [email protected].

/// פוסטים אחרונים ///

/// שמירה וטיפוח נעליים ///

/// הולכים על בריאות ///