נעליים אורטופדיות לפלטפוס

נעליים אורטופדיות לפלטפוס – מה חשוב לדעת?

אנשים רבים זקוקים לתמיכה מיוחדת בכפות הרגליים, זאת בשל מגוון סיבות בריאותיות ואורטופדיות, כמו גם מבנה ייחודי של כף הרגל הדורש התאמה מיטבית. אולם אנשים הסובלים מפלטפוס, המתאר מצב רפואי של כף רגל שטוחה, מעמיסים באופן קיצוני את משקל הגוף על כף הרגל. מצב זה מצריך היערכות מיוחדת ורכישת נעליים אורטופדיות לפלטפוס שנועדו לבלום את העומס על כפות הרגליים.

מהו פלטפוס?

פלטפוס הוא מצב אורטופדי שבו הקשת האורכית של כף הרגל שטוחה יתר על המידה. תפקידה של הקשת האורכית להוות את בולם הזעזועים הראשוני של הגוף במהלך פעולת הדריכה, כמו גם את המנגנון שמחלק באופן מיטבי את חלוקת המשקל על כף הרגל. על כן במצב שבו הקשת האורכית שטוחה מדי, לרוב בשל מבנה מולד ולא בשל פציעה או חבלה, עלולה להיווצר שחיקה ואיבוד גמישות של מפרקים, כמו גם כאבים ושינויים במנח הגב, הברכיים והאגן.

דרכי הטיפול בפלטפוס

בגלל הבעייתיות שעלולה להיווצר בשל כף רגל שטוחה, אשר עלולה להתפתח לתסמינים שיתבטאו בבעיות שונות ביציבה, כאבי גב, שרירים ומפרקים, יש לשקול טיפול מניעתי בפלטפוס. הדרכים לטפל ולמנוע את הסיבוכים השונים שעלולים להיגרם יתמקדו באבחון המבנה הייחודי של כף הרגל, ובהתאמה מיטבית של נעליים אורטופדיות, מדרסים או רפידות אורטופדיות, אשר ימנעו את העומס על כף הרגל, כמו גם יעניקו תמיכה לעקב וייצבו את כף הרגל במהלך הדריכה.

איזה נעליים אורטופדיות מומלצות לפלטפוס?

נעליים אורטופדיות הן נעליים אשר מותאמות באופן אינדיבידואלי למבנה הייחודי של כף הרגל, ואמורות לתת מענה למגוון רחב של בעיות אורטופדיות שונות. על מנת לבחור נעליים לפלטפוס ראשית יש לאבחן באופן מקצועי את מבנה כף הרגל על מנת ליצור התאמה מושלמת. מומלץ לנעול נעלי ספורט או נעלי נוחות ייעודיות עבור מבנה כף רגל שטוחה. זאת על מנת לספק תמיכה מיטבית במהלך הדריכה ולבלום זעזועים – איכויות אשר יקלו משמעותית על העומס והכאבים הנגרמים ממצב רפואי של כף רגל שטוחה, ואף יועילו במניעת בעיות וסיבוכים עתידיים שיכולים להיגרם למבנה השלד, לעצמות ולשרירים. מומלץ לא להקל ראש בבחירת נעליים לפלטפוס ולבחור את הנעליים הנוחות ביותר עבורכם.  

מחפשים נעליים לפלטפוס?

באתר רשת נעלי הנוחות הלב הכחול, הרשת המובילה בתחום ייבוא ושיווק נעלי נוחות, תוכלו למצוא מגוון דגמי נעליים אורטופדיות המותאמות לפלטפוס. הרשת מציעה מגוון רחב של דגמי נעליים אורטופדיות ונעלי נוחות, אשר במקביל לא מתפשרים על האסתטיקה והאופנתיות. בין מגוון הדגמים המוצעים תוכלו למצוא נעלי ספורט, סניקרס, מגפיים ומגפונים, מוקסינים, נעלי סירה ובובה, ונעליים נוספות ללא שרוכים, תוך הקפדה על סוליות אורטופדיות ותמיכה מיטבית בכף הרגל. השימוש בנעלי נוחות אורטופדיות במצב של פלטפוס מאפשר שיפור משמעותי באיכות החיים, בנוחות ובבריאות.

זקוקים לנעליים אורטופדיות לפלטפוס? רשת הלב הכחול פועלת למעלה מ-30 שנה על מנת להעניק פתרונות לנעלי נוחות ובריאות, תוך שימוש בניסיון עתיר ידע וצוות מומחי נעליים מובילים בתחום. לקבלת ייעוץ נוסף בתחום הנעליים שמתאימות לפלטפוס והתאמה מיטבית עבורכם, אתם מוזמנים לבקר אותנו בסניפים השונים ברחבי הארץ, או ליצור קשר, באתר או במייל: [email protected].

/// פוסטים אחרונים ///

/// שמירה וטיפוח נעליים ///

/// הולכים על בריאות ///