נעליים לרגליים סוכרתיות

מחלת הסוכרת מביאה עימה לא מעט אתגרים עבור אנשים המתמודדים עם המחלה. אחד האתגרים המשמעותיים עבור חולי סוכרת הוא לשמור באדיקות על כפות הרגליים, על מנת שלא ייווצרו פצעי לחץ או חתכים שעלולים להוביל לזיהומים חמורים. על כן מומלץ להקדיש זמן ומחשבה לבחירת נעליים לרגליים סוכרתיות. בחירת נעליים נוחות ואורטופדיות, המותאמות באופן ייעודי לחולי סוכרת, במקרים רבים יכולה להציל חיים. על כן ללא ספק מדובר בבחירה חשובה עבור התמודדות מיטבית עם המחלה.

מדוע חשוב לשמור על כף רגל סוכרתית?

כפות הרגליים זקוקות לתשומת לב מיוחדת בשל נשיאתן את משקל הגוף באופן יומיומי, אולם אצל אנשים סוכרתיים מדובר בהקפדה יתרה. זאת בשל החשיבות שיש לנעליים ולגרביים במניעת סיבוכים קשים שעלולים להיווצר מהמחלה. אנשים החולים במחלת הסוכרת זקוקים לתמיכה מיטבית בכף הרגל, אשר ללא התמיכה הראויה עלולה להיפצע. בשל השימוש בתרופות נוגדות קרישה, המכילות חומרים מדללי דם, כל פציעה עלולה להוביל לאיבוד דם משמעותי. בנוסף, חולי סוכרת רבים מאבדים תחושה בכפות הרגליים, ועל כן עלולים לסבול מזיהום מבלי להרגיש או להיות מודעים לכך. כף רגל סוכרתית היא אחד הגורמים המרכזיים לסיבוכים שעלולים להיגרם בעקבות המחלה.

איזה נעליים מומלצות לרגליים סוכרתיות?

לאנשים סוכרתיים מומלץ לנעול נעליים אורטופדיות שמותאמות באופן ייחודי עבור רגליים סוכרתיות. נעליים לרגליים סוכרתיות יהיו נעליים רחבות במיוחד שיפחיתו כל עומס על כף הרגל, ובכך יסייעו לשמירה על היציבות ושיווי המשקל, כמו גם לזרימת דם תקינה וחיונית לשמירה על כפות הרגליים. יתרה מזו, נעליים המותאמות באופן ייחודי לחולי סוכרת יהיו עשויות מחומרים רכים במיוחד וללא תפרים או אלמנטים שעלולים לגרום לפציעה או חבלה של כף הרגל. נוסף לנעילת נעליים המותאמות באופן ייחודי לרגליים סוכרתיות, מומלץ גם להקפיד לגרוב גרביים ללא תפרים פנימיים, וכן לשקול שימוש ברפידות אורטופדיות שיסייעו בהליכה נוחה ובריאה. נעליים ייעודיות לחולי סוכרת יועילו משמעותית בשמירה על כפות הרגליים ובכך יתרמו באופן חיוני לשמירה על הבריאות ועל איכות החיים, תוך מניעת סיבוכים מיותרים שעלולים לפגוע בגפיים ובמקרים חמורים אף לסכן חיים.

זקוקים לנעליים המותאמות לרגליים סוכרתיות?

ברשת נעלי הנוחות הלב הכחול, הרשת המובילה בתחום ייבוא ושיווק נעלי נוחות, תוכלו למצוא מגוון נעליים המותאמות באופן ייעודי ומיטבי לרגליים סוכרתיות. הרשת מציעה מגוון דגמים של נעליים רחבות במיוחד, נעלי נוחות ונעליים אורטופדיות, כמו גם גרביים דקות ועבות ללא תפר פנימי – מוצרים המותאמים במיוחד עבור רגל סוכרתית. נעילת נעליים המותאמות לכף רגל סוכרתית, עבור מתמודדי המחלה, תפחית משמעותית כל עומס מיותר על כפות הרגליים, הגב, הברכיים, הגב והמפרקים, ובכך תועיל בשמירה על הבריאות ואיכות החיים לצד המחלה בצורה הטובה והבטוחה ביותר.

אנו מזמינים אותך להתרשם ממגוון הנעליים האורטופדיות אצלנו באתר – רשת הלב הכחול פועלת למעלה מ-30 שנה על מנת להעניק פתרונות לנעלי נוחות ובריאות, תוך שימוש בניסיון עתיר ידע וצוות מומחי נעליים מובילים בתחום. לקבלת ייעוץ נוסף בתחום נעליים אורטופדיות עבור רגליים סוכרתיות והתאמה מיטבית עבורכם – מוזמנים לבקר אותנו בסניפים השונים ברחבי הארץ, או ליצור קשר, באתר או במייל: [email protected].

/// פוסטים אחרונים ///

/// שמירה וטיפוח נעליים ///

/// הולכים על בריאות ///