נעליים אורטופדיות

כמה חשוב באמת לנעול נעליים אורתופדיות?

תפקידן העיקרי של הנעליים הינו צריכות להגן על מערכת השלד ועל כפות רגלייך, הנתונות ללחצים ולעומסים רבים במהלך היום. אם פעם חשבנו כי נעליים אורטופדיות הן מוצר המיועד רק לאנשים הסובלים מבעיות בריאותיות, הרי שכיום, כבר ישנה מודעות לגבי חשיבות בחירת נעליים נוחות לכלל האוכלוסייה.

נעליים אורטופדיות לנשים – לא רק למבוגרות!

כאמור, לכפות הרגליים תפקיד חשוב הן בנשיאת משקל הגוף והן בשמירה על שיווי משקל. ישנה חשיבות בשמירה על כפות רגליים בריאות וגמישות על מנת שתוכלנה, לשאת את משקל הגוף במהלך יום העבודה ובעת ביצוע פעילות פיזית כלשהי. נעליים אורטופדיות איכותיות תסייענה במניעת (ובמידת הצורך, בשיקום) בעיות בריאותיות ופציעות, הנגרמות כתוצאה מיציבה לא נכונה, הליכה או ריצה בצורה שגויה. הן מאפשרות זרימת דם תקינה לכפות הרגליים ומעניקות להן את היציבות הרצויה. חשוב לזכור כי כפות רגליים שאינן בריאות גורמות למגוון בעיות בריאותיות, כגון כאבי גב וצוואר, דלקות במפרקים, נזקים בלתי הפיכים בברכיים ועוד.

נעליים אורטופדיות הינן נעליים המותאמות באופן אישי למבנה האינדיבידואלי של כפות הרגליים וכן, לצרכים הפיזיולוגיים והבריאותיים הייחודיים שלך. מאחר וכפות הרגליים שלנו שונות מאחד לאחד אינן זהות ואינן סימטריות מומלץ להתאים באופן אישי נעליים אורטופדיות לרבות התאמה למבנה כפות הרגליים ו/או לבעיה בריאותית ספציפית, באם קיימת. הליכה קבועה עם נעליים אורתופדיות היא דרך מצויינת למניעת כאבי גב, רגליים וברכיים.

חשוב ורצוי להתאים את סוג הנעל לסוג העיסוק המקצועי. נעלי עבודה אורטופדיות מותאמות באופן אישי לסוג המקצוע ולאופי העבודה. במהלך יום העבודה כפות הרגליים שלנו נתונות לעומסים וללחצים שונים, בהתאם לאופי העבודה ולמאמץ הפיזי הכרוך בה. כך לדוגמה, לאנשים שצריכים לעמוד הרבה על הרגליים במהלך יום עבודתם  חשוב להתאים נעלי עבודה אורטופדיות מאסיביות, יציבות ומונעות החלקה. כמו כן, אנשים שהולכים הרבה במהלך היום יזדקקו לנעליים עם מערכת בלימת זעזועים טובה ומשופרת בהשוואה לאנשים העובדים בעבודה משרדית.

נעליים אורטופדיות עשויות מחומרי גלם איכותיים ועמידים ובכך מסייעות במניעת כאבי גב ורגליים ומאפשרות תחושת נוחות מרבית לאורך כל היום – גם בעת ביצוע פעילות פיזית או עיסוק בפעילות ספורטיבית.

אורח החיים המודרני חושף אותנו לבעיות בריאותיות בכלל ולבעיות אורטופדיות בפרט. תזונה בלתי מאוזנת, עבודה משרדית ופעילות ספורטיבית בלתי מבוקרת עלולות ליצור בעיות בריאותיות, הן בטווח המיידי והן בטווח הרחוק.

בחירה נכונה וראויה של נעליים אורטופדיות לנשים הינה חלק חשוב ובלתי נפרד בבניית אורח חיים בריא ובמניעת בעיות במערכת השלד.

/// פוסטים אחרונים ///

/// שמירה וטיפוח נעליים ///

/// הולכים על בריאות ///