הזמנות און ליין

לאחר בחירת דגם מידה וצבע יש להקיש על כפתור “הוספה לסל”. בסל הקניות יש להקיש על כפתור “מעבר לתשלום”. כעת יש להזין את הפרטים האישיים, משתמש לאתר ייפתח באופן אוטומטי לצורך שמירת נתונים ההזמנה. לסיום יש לבחור את שיטת המשלוח הרצויה, אמצעי התשלום (אשראי או חשבון PayPal) וללחוץ על כפתור “שליחת ההזמנה”.

כן, האתר מאובטח תחת פרוטוקול SSL, פרטי כרטיס האשראי מוצפנים על פי תקן PCI ואינם נשמרים באתר.

בסיום ההזמנה תוצג ההודעה “תודה לך. ההזמנה התקבלה בהצלחה.” עם מספר ההזמנה, בתחתית העמוד יופיעו פרטי ההזמנה

במחשב – בתחתית האתר כפתור אזור אישי > הזמנות | במובייל – לחיצה על הלינק https://www.blueheart.co.il/my-account/orders/
הזמנה שבוצעה תיכנס לסטטוס בטיפול, סטטוס הושלם מעיד על סיום טיפול המחסן והעברת המשלוח לחברת שליחויות, במקרה ויש עיכוב של חברת השליחויות תוכלו לפנות לשירות הלקוחות ונשמח לעזור

כמובן, ניתן לשלוח את ההזמנה לאחד מסניפי הרשת ולחסוך את עלות המשלוח. לרשימת הסניפים > https://www.blueheart.co.il/stores/

לביטול הזמנה יש לשלוח וואטסאפ למספר 050-3098018 או מייל לכתובת: [email protected]

זמן האספקה הינו 7-10 ימי עסקים מתאריך הרכישה (לרוב מגיע הרבה יותר מהר), שימי לב מסירת המשלוח היא בין השעות 09:00-18:00 ולכן כדאי לבחור את הכתובת שבה סביר שתהיי בין השעות הנ”ל בכתובת המסירה.

הפריט ישמר בסל הקניות כל עוד הוא זמין במלאי. במידה והפריט נעלם, ככל הנראה הוא אזל מהמלאי ואינו זמין למכירה.

לביצוע שינוי בהזמנה קיימת יש לשלוח וואטסאפ למספר 050-3098018 או מייל לכתובת: [email protected]

החבילה תחכה לך לפחות במשך שבועיים לאחר קבלת הודעת האיסוף

החבילה תימסר ללקוח/ה ששמו/ה מופיע בהזמנה או מי מטעמו/ה בהצגת מספר ההזמנה ותעודה מזהה

מועדון לקוחות

כרגע עדיין לא, אבל אל דאגה אנו עובדים על זה. במקום זה, את מוזמנת להירשם לניוזלטר שלנו ולהנות ממבצעים בלעדיים לאתר.

קודם כל מזל טוב! אנו מאחלים שתמשיכי ללכת עם הלב הכחול גם בשנה הבאה. לצערנו לא ניתן להאריך תוקף של הטבה אבל אל דאגה, מדי חודש יופיעו מבצעים חדשים ואיתם הזדמנויות חדשות.

החזרות וזיכויים

ניתן לגשת לכל אחד מסניפינו לצורך החלפה / זיכוי (מלבד לסניף האאוטלט)

ניתן לגשת לסניף במהלך שבועיים מיום קבלת ההזמנה.

משלוחים

משלוח לסניף לבחירה – חינם | שליח עד הבית – בעלות של 30 ₪ או חינם בהזמנה מעל 199 ₪

נשמח לעזור, תוכלו לעדכן אותנו באחד מהערוצים הבאים: וואטסאפ למספר 050-3098018 , מייל לכתובת: [email protected], תא קולי שירות לקוחות: 03-6702494 שלוחה 2 – אנו מבטיחים לעשות מאמץ ולחזור אליכם בהקדם.

נשמח לעזור, תוכלו לעדכן אותנו באחד מהערוצים הבאים: וואטסאפ למספר 050-3098018 , מייל לכתובת: [email protected], תא קולי שירות לקוחות: 03-6702494 שלוחה 2 – אנו מבטיחים לעשות מאמץ ולחזור אליכם בהקדם.

נשמח לעזור, תוכלו לעדכן אותנו באחד מהערוצים הבאים: וואטסאפ למספר 050-3098018 , מייל לכתובת: [email protected], תא קולי שירות לקוחות: 03-6702494 שלוחה 2 – אנו מבטיחים לעשות מאמץ ולחזור אליכם בהקדם.

רכישה בחנויות

ניתן לקבל החזר כספי תוך 2 ימי עסקים במידה ולא שולם בזיכוי. בכפוף לגביית 5% או 100 ₪ לפי הנמוך מבינהם. כל זיכוי / החלפה מותנים בהצגת חשבונית ובהחזרת מוצר תקין, חדש (ללא שימוש) ובאריזתו המקורית.

החזר לאשראי יתבצע בקופה בסניף (לאותו כרטיס אשראי). החזר במזומן יתבצע בסניף בכפוף להימצאות מזומן בסניף (עדיף להגיע אחה”צ).

ברכישה במחיר מלא ניתן לקבל זיכוי תוך 14 ימים, ברכישה במחיר מבצע ניתן לקבל זיכוי תוך 7 ימים

למעט מבצעים בלעדיים באתר, המחירים זהים.

הזיכוי שניתן בחנות הינו ללא תוקף וניתן למימוש בכל עת.

שירות הלקוחות יעמוד לרשותכם לצורך איתור הזיכוי במערכת. לצורך כך, יש להעביר מספר פרטי זיהוי: תאריך הזיכוי, סכום הזיכוי, הסניף בו נמסר הזיכוי, מס’ פריט שהוחזר)

אנו מכבדים המחאות / צ’קים בהצגת תעודה מזהה של בעל הצ’ק.

ניתן להחזיר בכל סניפי הרשת (למעט סניף האאוטלט).

פריט שנמכר במחירו המלא, שומר על ערכו במשך 14 ימים, פריט שנמכר במחיר מופחת, שומר על מחירו במשך 7 ימים.

אנו מבצעים בקרת איכות בעת יציאת הסחורה מהמפעל וטרם יציאתה מהמחסנים. על מנת להעניק טיפול ניתן לגשת לאחד מסניפי הרשת עם הפריט בצירוף חשבונית הקנייה. במידת הצורך הפריט יישלח לשירות הלקוחות, אנו נשתדל לטפל בתקלה בהקדם האפשרי.

ניתן לבצע הזמנה מסניף אחר, ההזמנה תגיע תוך 3-10 ימי עסקים. יש לבצע תשלום מראש.

הלב הכחול אאוטלט חוצות המפרץ, חיפה: 04-8403441

פריטים מוזלים מעונות קודמות, לקט מוצרים מהקולקציה הנוכחית