ניקוי נעלי עור הפוך

ניקוי נעלי עור הפוך – טיפים והמלצות

נעליים העשויות מעור הפוך, או בשמם החלופי נעלי זמש, מצריכות שגרת טיפול וטיפוח אדוקים. נעלי עור הפוך הן לרוב לא נעליים זולות, ועל כן יש להשקיע בטיפוחם על מנת לשמור עליהן מבריקות ונקיות. מומלץ מאוד לצפות אותם בחומרי טיפוח מיוחדים על מנת למנוע נזקים, כתמים ולכלוך, כמו גם להבריק ולנקות אותן באופן עקבי. אם אתם מחפשים תשובה לשאלה איך לנקות נעלי עור הפוך כדאי שתעמיקו במגוון השיטות והמוצרים הקיימים כיום. אז איך מנקים נעלי עור הפוך ואלו תכשירים מיוחדים כדאי לרכוש על מנת לשמור עליהן?

ניקוי מחומרים ביתיים

ניקוי נעלי עור הפוך יכולה להתבצע עם חומרים ואלמנטים ביתיים, כגון שפשוף עדין של הנעל עם מגבון לח או מטלית טבולים בחומץ, שפשוף קל באמצעות מחק לבן ונקי, או באמצעות נייר זכוכית בצבע בהיר ומהסוג העדין ביותר. אם אתם מחליטים להשתמש בחומרים ביתיים מומלץ מאוד לבדוק את השפעתם על שטח קטן ומוסתר יחסית על פני הנעל, על מנת לא לפגום בעור ולגרום נזק בלתי הפיך.

תכשירים לניקוי עור הפוך

על אף הפיתוי במציאת חומרים זולים וביתיים, אם אתם תוהים כיצד מנקים נעלי עור הפוך מומלץ לשקול לרכוש מוצרי ניקוי וטיפוח ייעודיים. אם החלטתם להשקיע בכך, כדאי לדעת שישנם תכשירים מגוונים שיועילו לניקוי נעלי עור הפוך. ניתן להשתמש בספוג פרקטי לניקוי קל, המספק ניקוי יומיומי וריענון של מראה העור. כמו כן ישנם גם תכשירים לניקוי עמוק יותר, למשל ג’ל עדין ושקוף לניקוי כל סוגי העור, ביניהם גם עור הפוך. בנוסף תמיד אפשר גם להשתמש בקרם לנעליים, אשר מנקה, מרכך, מזין, מבריק ומחזיר את הצבע לכל סוגי נעלי העור.

הגנה והברקה של נעלי עור הפוך

עור הוא חומר נושם וחי, ועל כן יש להקפיד על שגרת טיפוח ושימור שלו, על מנת להחיות אותו ולהחזיר לו את החיוניות מעת לעת. לשם כך כדאי שתשקלו להשתמש במוצרים שמיועדים להגנה על הנעל, למשל ספריי המגן על הנעליים מפני לחות, מים, לכלוך וכתמים, אשר יוצר שכבת מגן שדוחה את היווצרות הנזקים על הנעל. כמו כן מומלץ מאוד להשתמש בספוג ניקוי, המתאים לכל סוגי הנעליים העשויות מעור, או ספוג לליטוש העור, אשר מנקה, מבריק ומזין אותו.

מחפשים מוצרי טיפוח לנעלי עור הפוך?

באתר רשת נעלי הנוחות הלב הכחול תוכלו למצוא מגוון מוצרי ניקוי וטיפוח לנעלי עור וזמש. בין המוצרים תוכלו למצוא חומר ניקוי נעלי עור הפוך, אשר יסירו כתמים ולכלוך, ספוגי ניקוי עדינים שיבריקו את הנעליים מחדש בכל שימוש, וספריי הגנה שמחזק את פיגמנט הצבע וכך צבע הנעליים יישמר לאורך זמן. מוצרים אלו ישרתו אתכם לאורך זמן ויתאימו לשמירה על כל נעלי העור שתרכשו.

אנו מזמינים אותך להתרשם ממגוון מוצרי הטיפוח לנעלי עור וזמש אצלנו באתר – רשת הלב הכחול פועלת למעלה מ-30 שנה על מנת להעניק פתרונות לנעלי נוחות ובריאות, תוך שימוש בניסיון עתיר ידע וצוות מומחי נעליים מובילים בתחום. לקבלת ייעוץ נוסף – מוזמנים לבקר אותנו בסניפים השונים ברחבי הארץ, או ליצור קשר, באתר או במייל: [email protected].

/// פוסטים אחרונים ///

/// שמירה וטיפוח נעליים ///

/// הולכים על בריאות ///