נעליים מומלצות לעמידה ממושכת

נעליים מומלצות לעמידה ממושכת – מה חשוב לדעת?

על אף שסגנון החיים העכשווי מעודד ישיבה ממושכת, לעיתים אפילו יתר על המידה, מרביתנו עדיין זקוקים לפחות לזוג אחד של נעליים טובות לעמידה ממושכת. בין אם אתם עובדים בעבודה שמצריכה להיות שעות ארוכות על הרגליים, או בין אם אתם זקוקים להן עבור פעילויות פנאי – נעליים לעמידה ממושכת הן פריט חובה בכל מלתחה. כך או כך, בחירת נעליים לעמידה ממושכת היא משימה חיונית שתקל עליכם רבות במהלך היום, תפחית משמעותית כאבי גב ומפרקים, כמו גם תשפר פלאים את איכות חייכם. בעידן שבו הנוחות הולכת והופכת למרכיב כה משמעותי בחיינו  – נעלי הנוחות מעולם לא נראו מחבקות יותר. אז איזה נעליים מתאימות לעמידה ממושכת ומה חשוב לדעת?

מהן נעלי נוחות?

ההיצע של נעלי נוחות כיום הוא עצום. אם בעבר היה צורך לבחור בין נוחות ליופי, הרי שכיום תחום נעלי הנוחות עבר מהפכה של ממש, וכבר אין צורך להתפשר על האסתטיקה על מנת להתהלך בנוחות במשך כל היום. נעלי נוחות לרוב משלבות כמה איכויות יחד. הן מחזיקות את הרגל בצורה אופטימלית ומעניקות לה תמיכה, יציבות ובלימת זעזועים, התורמים לחלוקת משקל נכון על כל חלקי כף הרגל. בכך הן למעשה מעניקות תמיכה לכל המנח של הגוף. נעלי נוחות יהיו לרוב בעלות בטנה מרופדת, כמו גם סוליה מוצקה ואף אורטופדית. כמו כן הן יהיו בעלות מקום מספק לכל האצבעות, מבלי שייווצר לחץ או חוסר נוחות בכף הרגל. על כן נעלי נוחות אורטופדיות הן נעליים מומלצות לעמידה ממושכת.

איך לבחור נעליים לעמידה ממושכת?

להלן תכונות שכדאי לשים לב אליהן בעת בחירת נעליים לעמידה ממושכת ולהקלה על כאבים:

  • ריפוד פנימי – נעליים נוחות לעמידה ממושכת יהיו בעלות בטנה מרופדת שתמנע חתכים, שלפוחיות ושפשופים בכפות הרגליים. מומלץ שהריפוד הפנימי יקיף את כף הרגל – מאזור גב כף הרגל ובאזור הקרסול, דרך הצדדים ועד לאצבעות.
  • מבנה פנימי שטוח – גם אם הנעליים יהיו מעט מוגבהות מהקרקע, או אפילו בעלות עקב קטן, חשוב שהמבנה הפנימי של הנעל יהיה שטוח ואף אורטופדי, אשר יחלק באופן שווה את משקל הגוף על כל אזורי כף הרגל, כמו גם המדרך יאפשר לכפות הרגליים לעבור בקלות מהעקב לבהונות בפעולת ההליכה.
  • סוליה מוצקה – סוליה היא אחד הפרמטרים הקריטיים בבחירת נעליים. ככל שהסוליה תהיה מוצקה יותר, כך גם הנעליים יהיו יציבות יותר ויעניקו תמיכה טובה יותר. סוליה מוצקה, עדיף בעלת מבנה אורטופדי, תשפר משמעותית כאבים בכף הרגל, אשר נגרמים בשל עמידה ממושכת.
  • מידה מדויקת – נעליים לוחצות, ובמיוחד במהלך עמידה ממושכת, גורמות לסבל רב לפעמים עד כדי צורך עז להיפטר מהן. בתשובה לשאלה איזה נעליים טובות לעמידה ממושכת – חשוב מאוד לזכור לוודא שהמידה מדויקת. זה אולי נשמע מובן מאליו, אך העובדה היא שהרבה פעמים חוסר הנוחות שנובע ממידת נעליים לא מדויקת מופיע רק בדיעבד. על כן חשוב מאוד לוודא שיש מספיק מקום לבהונות לנוע בחופשיות בתוך הנעל. כמו כן מומלץ להתהלך בהן קצת, עדיף עם גרב מעט עבה, כדי לוודא שאין שום עומס או לחץ על כף הרגל.

זקוקים לנעליים לעמידה ממושכת? רשת הלב הכחול פועלת למעלה מ-30 שנה על מנת להעניק פתרונות לנעלי נוחות ובריאות, תוך שימוש בניסיון עתיר ידע וצוות מומחי נעליים מובילים בתחום. לקבלת ייעוץ נוסף בתחום נעלי הנוחות והתאמה מיטבית עבורכם, אתם מוזמנים לבקר אותנו בסניפים השונים ברחבי הארץ, או ליצור קשר, באתר או במייל: [email protected].

/// פוסטים אחרונים ///

/// שמירה וטיפוח נעליים ///

/// הולכים על בריאות ///