נעלי כלה אורטופדיות

כלות רבות ניצבות בפני השאלה – איזה נעליים כדאי לבחור לחתונה? צריך לזכור שלא כל אישה יכולה להתהלך בנינוחות במשך שעות ארוכות בנעליים לא נוחות, ובפרט כאשר מלווה לכך סיבה בריאותית, כגון כאבי גב וברכיים. על כן, מומלץ להשקיע תשומת לב יתרה למציאת נעלי עקב נוחות לחתונה. במקרים רבים מומלץ אף לבחור נעלי כלה שטוחות, או נעלי כלה אורטופדיות, שיהיו נוחות – וכמובן גם יפות ואופנתיות. 

מדוע חשוב להשקיע בבחירת נעלי כלה?

בחירת נעלי כלה ליום החתונה אינו עניין של מה בכך מכמה סיבות. ראשית, מדובר באחד הימים המרגשים בחייך, שבו את רוצה להיראות ולהרגיש במיטבך. כמו כן, בחירת נעלי כלה נעשית בדרך כלל לאחר בחירת השמלה, ולכן יש להתאים ביניהם לקבלת המראה הנכון. בנוסף, יום החתונה המרגש הוא גם יום ארוך ועמוס מאוד, שההכנות אליו מתחילות מוקדם בבוקר והוא צפוי להימשך שעות ארוכות אל תוך הלילה. לכן חשוב שתתהלכי בנוחות ביום המיוחד הזה, ולא תרגישי צורך בלתי נשלט להיפרד מהנעליים כבר בקבלת הפנים. בחירת נעליים נוחות ליום החתונה הם מרכיב חשוב ביותר על מנת להבטיח את ההנאה מהאירוע.  

איך לבחור נעלי כלה?

לכל כלה יש העדפות אישיות שונות, ועל כן יש כמובן לשים לב לבחירת הנעליים שתואמות את הסגנון האישי, אולם כדאי לא לשכוח לקחת בחשבון גם כמה שיקולים נוספים:

  • סגנון ותנאי האירוע – נעלי הכלה צריכות להיבחר בהתאם לסגנון ואופי האירוע, למשל אם מדובר בחתונת טבע, באולם או בגן אירועים. כמו כן, יש לקחת בחשבון את כל התנאים מסביב – האם מדובר בחתונת צהרים או בחתונת ערב? מה צפויים להיות תנאי מזג האוויר? והאם סגנון האירוע ישלב הרבה ריקודים. 
  • נוחות – על מנת למנוע סבל מיותר באירוע, יש לשים לב כמובן לנוחות הנעליים. מומלץ למדוד את נעלי הכלה בחנות ולהישאר איתן קצת, על מנת לוודא שהן אכן נוחות לאורך זמן. אין לחשוש מבחירת נעלי כלה נוחות במיוחד ואף אורטופדיות, שכן החלטה זו בסופו של דבר תצדיק את עצמה ביום האירוע. 
  • מראה – נעלי כלה צריכות להיות, כמובן, גם יפות. נעליים לכלה צריכות לשקף את סגנונה הכללי ובעיקר להחמיא לה ולהשתלב עם השמלה. יש לשים לב שמומלץ להגיע עם השמלה למדידת הנעליים, על מנת לוודא שהם אכן משתלבים יחדיו. 

מחפשת נעליים אורטופדיות לכלה?

באתר רשת נעלי הנוחות הלב הכחול תוכלי למצוא מגוון נעליים אורטופדיות ואופנתיות לכלות, החל מסנדלים ועד לנעלי סירה, עם עקב או שטוחות. רשת הלב הכחול הינה הרשת המובילה בתחום ייבוא ושיווק נעלי נוחות לנשים. הרשת מציעה מגוון רחב של דגמי נעליים אורטופדיות ונוחות במיוחד לכלות, תוך שמירה על צו האופנה, ביניהם סנדלי נוחות עם סוליה גמישה, סנדלי עקב קלאסיים, סנדלי נוחות אופנתיות, כמו גם נעלי סירה ונעלי בובה על עקב או שטוחות במגוון סגנונות.

אנו מזמינים אותך להתרשם ממגוון הדגמים האופנתיים של נעלי נשים אצלנו באתר – רשת הלב הכחול פועלת למעלה מ-30 שנה על מנת להעניק פתרונות לנעלי נוחות ובריאות, תוך שימוש בניסיון עתיר ידע וצוות מומחי נעליים מובילים בתחום. לקבלת ייעוץ נוסף – מוזמנים לבקר אותנו בסניפים השונים ברחבי הארץ, או ליצור קשר, באתר או במייל: [email protected].

/// פוסטים אחרונים ///

/// שמירה וטיפוח נעליים ///

/// הולכים על בריאות ///