קפריס כובש קהלים חדשים

מאז הקמתה בשנת 1990 בעיירה פירמנסנס הידועה בייצור נעלי איכות, הפך מותג קפריס הגרמני למרכז חדשני לייצור נעליים וטכנולוגיה. שאיפת החברה לייצר נעליים שנותנות הרגשה של הליכה על עננים, היא שהובילה את מותג קפריס להמצאת שלושה פטנטים בינלאומיים בתחום נעלי הנוחות. מותג קפריס ממציא את עצמו מחדש מדי עונה עם נעליים פורצות דרך המצליחות לשמור על סטנדרט אופנתי עכשווי יחד עם שמירה על נוחות ברמה הגבוהה ביותר. התמקצעות המומחים באיתור ובעיבוד העורות המשובחים ובשילובם המלוטש בדגמים מדי עונה מוכיח עצמו פעם אחר פעם.

נוכח העבודה המקצועית, התוצאות לא איחרו להגיע והובילו את המותג לזכייה בפעם השנייה ברציפות בשנת 2020 כמותג נעלי הנשים של בריטניה בתחרות FIVE UK היוקרתית, לאחר הזכייה בשנת 2019 בתחרות בה משתתפים מדי שנה מגוון מותגי ההנעלה המובילים בעולם. בשנת 2021 גם מגזין האופנה הבריטי Drapers פירגן והכתיר את קפריס במקום הראשון מבין מגוון מותגי נעלי הנשים בעולם.

באמתחת הכלים של קפריס תוכלו למצוא מגוון פטנטים והמצאות ייחודיות השוברים את השוויון בתחום עולם הנוחות. רפידת פטנט onAir – בועיות אוויר המצויות בתחתית הרפידה אשר מאפשרות נידוף הלחות המצטברת בכפות הרגליים ומספקים שכבת ריפוד נוספת לכף הרגל. סוליות BLUEGRIP עם תכונות AntiSlip נוגדות החלקה מעולות בעזרת שילוב גומי במבנה ואקום היוצר אחיזה אידיאלית למשטח הדריכה.

ההמצאה האחרונה של קפריס הינו פרויקט CLIMOTION המציג לעולם לראשונה שילוב של חומרים טבעיים אנטי בקטריאלים הסופחים לחות בצורה אקטיבית בכל דריכה. מידע נוסף על פרויקט CLIMOTION תוכלו למצוא בפוסט הבא.

לצפייה בקולקציה של קפריס בחנות הלב הכחול לחצו כאן

/// פוסטים אחרונים ///

/// שמירה וטיפוח נעליים ///

/// הולכים על בריאות ///