רפידות אורטופדיות לנעליים

רובנו הולכים רבות על הרגליים, והן בתמורה נושאות אותנו בנאמנות במהלך החיים. לכן, חשוב לזכור להשקיע בכפות הרגליים, שכן באחריותן לשאת את משקל גופנו על בסיס יומיומי, ולא להזניח בעיות אורטופדיות שמקורן בכף הרגל. רפידות אורטופדיות הן אביזר נוחות ובריאות, אשר מותאמות לשימוש כאשר הן מוכנסות לתוך הנעל. הן לרוב מיוצרות מחומרי סיליקון שמותאמים לדריכה מיטבית על כף הרגל, ובכוחן לסייע במגוון בעיות אורטופדיות. 

רפידה אורטופדית לגיל השלישי

בהגיענו לגיל מסוים, ובמיוחד בגיל השלישי, ישנה חשיבות רבה לנוחות ולבריאות של כף הרגל. לשימוש יומיומי ברפידות אורטופדיות ישנה נחיצות בקרב גברים ונשים בגילאים מבוגרים. רפידות יכולות לסייע כטיפול מניעתי למגוון בעיות אורטופדיות, להקלה משמעותית על כאבי גב, מפרקים ודלקות, כמו גם לסייע בשמירה על שיווי המשקל, ובכך כמובן לשמור על הבריאות הכללית. 

רפידה אורטופדית למגוון בעיות אורטופדיות

יש לציין כי רפידות אורטופדיות יכולות לסייע לא רק בקרב האוכלוסייה המבוגרת, אלא גם במגוון בעיות אורטופדיות שמקורן בכף הרגל, כגון כף רגל סוכרתית, דורבן העקב, כף רגל קמורה, פלטפוס ומגוון בעיות יציבה. על כן חשוב לבחור את סוג הרפידה האורטופדית הנכונה, ולהתאים אותה אישית עבורכם ועבור הצרכים שלכם.

סוגים של רפידה אורטופדית

  1. רפידת נוחות – שם כולל למוצרים עם מדרך מובנה המכיל ריפוד פנימי, לצורך הקלה על כאבים או לחץ על כף הרגל ובלימת זעזועים.   
  2. רפידת נוחות נשלפת – רפידה רכה ומעט דקה, המשמשת להקלה ולבלימת זעזועים קלה. יכולת השליפה מאפשרת את ניקיון ושטיפת הרפידה, כמו גם את החלפתה במדרסים אורטופדיים, המיוצרים בהתאמה אישית, בעת הצורך.
  3. רפידה אורטופדית נשלפת – רפידה עבה ומסיבית יותר, המספקת בלימת זעזועים אידיאלית. לרוב רפידה זו היא בעלת מבנה אנטומי התומך בקשת האורכית ובקשת הרוחבית של כף הרגל. יכולת השליפה מאפשרת את ניקיון ושטיפת הרפידה, כמו גם את החלפתה במדרסים.
  4. רפידת נוחות פטנט OnAir – פטנט אירופי של חברת קפריס הגרמנית, ממותגי נעלי הנוחות הידועים בעולם. רפידה זו מתאפיינת במבנה של בועות המאפשר הקלה אופטימלית של לחץ על כף הרגל. כמו כן, מבנה הבועות מאפשר את נידוף הזיעה בכפות הרגליים, המצטברת מתחת לרפידה, ובכך מונע הזעה ולחות בכף הרגל. 

מה ההבדל בין רפידות למדרסים?

הרפידות האורטופדיות מותאמות למגוון רחב של בעיות אורטופדיות שונות. הרפידות מיוצרות באופן תעשייתי, על מנת להתאים לקהל הרחב ביותר. מחירן לרוב זול יותר ממדרסים, המיוצרים בהתאמה אישית לכף הרגל. על כן, אם אין לכם בעיה ייחודית הדורשת את השימוש במדרסים, מומלץ מאוד להשתמש ברפידות אורטופדיות לתמיכה בכף הרגל ולמניעת בעיות עתידיות. שימוש יומיומי ברפידה אורטופדית מאפשר שיפור משמעותי באיכות החיים, בנוחות ובבריאות, להליכה נינוחה ורגועה יותר. 

זקוקים לרפידות אורטופדיות? רשת הלב הכחול פועלת למעלה מ-30 שנה על מנת להעניק פתרונות לנעלי נוחות ובריאות, תוך שימוש בניסיון עתיר ידע וצוות מומחי נעליים מובילים בתחום. לקבלת ייעוץ נוסף בתחום הרפידות האורטופדיות והתאמה מיטבית עבורכם, אתם מוזמנים לבקר אותנו בסניפים השונים ברחבי הארץ, או ליצור קשר, באתר או במייל: [email protected].

/// פוסטים אחרונים ///

/// שמירה וטיפוח נעליים ///

/// הולכים על בריאות ///