תנאי שימוש

הלב הכחול שמחים לעמוד לשירותכן בכל שאלה

מדיניות שליחויות

איסוף עצמי מחנויות הרשת – חינם

המשלוחים יגיעו לחנות שבחרת תוך 3-10 ימי עסקים מתאריך הרכישה.

ברגע הגעת המשלוח לסניף אנו ניצור עימך קשר לתיאום איסוף החבילה.

החבילה תחכה לך לפחות במשך שבועיים לאחר קבלת הודעת האיסוף, במקרה שהחבילה לא נאספה היא תוחזר למשרדים שלנו להמשך טיפול במחלקת שירות לקוחות.

את המשלוח תוכלי לאסוף בשעות הפעילות של החנות – להן רשימת הסניפים שלנו.

שליח עד אלייך – בעלות של 30 ₪ | משלוח חינם בהזמנה מעל 199

משלוח מיוחד שמגיע עד אלייך – לבית, למשרד או לכל כתובת שתרצי – ככה הכי נוח לך.

זמן האספקה הממוצע הינו 3-10 ימי עסקים מתאריך הרכישה (במבצעים ובחגים ייתכן שיתארך מעט), שימי לב מסירת המשלוח היא בין השעות 09:00-18:00 ולכן כדאי לבחור את הכתובת שבה סביר שתהיי בין השעות הנ”ל בכתובת המסירה.

החבילה תגיע תוך 3 ימי עסקים מתאריך העברת החבילה לחברת השליחויות (לרוב מגיע לאחר יום עסקים אחד).

לאזורים מרוחקים כמו אילת, הערבה, יישובי צפון וכן קיבוצים ויישובים שאינם סמוכים לכבישים ראשיים – המשלוח יגיע עד 4 ימי עסקים מרגע העברת החבילה לחברת שליחויות. חברת השליחויות הינה חברה חיצונית, לכן לעיתים ייתכנו עיכובים שאינם תלויים בנו.

מוצר שאזל מהמלאי

אם המוצר שהזמנת אזל מהמלאי ואין לנו אפשרות לשלוח אותו לייצור, ניצור איתך קשר טלפוני וניידע אותך. במקרה כזה, תוכלי לקבל מוצר חלופי, זיכוי לאתר או החזר כספי.

אנו שמחים שבחרת לרכוש און ליין מוצר נוחות איכותי מבית הלב הכחול, נשמח לעמוד לשירותך גם לאחר הקניה.

במידה והפריט שרכשת אינו מתאים לך והחלטת להחליף / להחזיר

תינתן אפשרות זיכוי / החלפה מלאה עד 14 יום מתאריך אספקת המוצר בציון מספר חשבונית או מספר הזמנה.

החלפות – ניתן להחליף את הנעליים בסניף הקרוב אלייך בצירוף קבלה ובקופסא המקורית.

יש אפשרות להחלפה עד הבית ללא עלות מרכישה מעל 250 ₪.

החלפה עד הבית לרכישות מתחת 250 ₪ הינן בתוספת של 30 ₪ המיועדים לחברת השליחויות.

למילוי טופס החלפת מוצר יש ללחוץ כאן (במקרה שבו רוצים להחליף יותר מפריט אחד יש למלא את הטופס פעמיים).

החזרות – ניתן להחזיר את הנעליים לסניף קרוב אלייך בצירוף קבלה ובקופסא המקורית. הזיכוי מחוייב ב- 5% עמלת ביטול.

יש אפשרות נוספת של איסוף עד הבית עם שליח בעלות של 30 ₪ שיורדים מהזיכוי. הזיכוי מחוייב ב- 5% עמלת ביטול.

הזיכוי יתקבל רק כאשר החבילה תחזור למחסני החברה (התהליך אורך כשבועיים). כאשר הזיכוי מתקבל אנו מעדכנים על כך במייל.

למילוי טופס החזרת מוצר (עם שליח עד הבית בעלות 30 ₪) יש ללחוץ כאן

כל זיכוי / החלפה מותנים בהצגת חשבונית ובהחזרת מוצר תקין, חדש (ללא שימוש) ובאריזתו המקורית.

לא יתאפשר ביטול עסקה עבור מוצר שעלותו מתחת ל50 ₪.

לא תינתן אפשרות זיכוי / החלפה למוצרים אורתופדיים.

אנו שמחים שבחרת להתחדש במוצר נוחות איכותי מבית הלב הכחול, נשמח לעמוד לשירותך גם לאחר הקניה.

מוצרים שנרכשו במחיר מלא

תינתן אפשרות זיכוי / החלפה מלאה עד 14 יום מביצוע הרכישה בצירוף חשבונית / מספר הזמנה. מהיום ה-15 ועד לסוף העונה – החלפה בהתאם למבצעים בסניפים.

מוצרים שנרכשו במבצע / סוף עונה

תינתן אפשרות החלפה / זיכוי עד שבוע מביצוע הרכישה בצירוף חשבונית / פתק החלפה.

החזרים כספיים

יתאפשר במהלך שני ימי עסקים, בכפוף לגביית 5% או 100 ₪ לפי הנמוך מבינהם.

כל זיכוי / החלפה מותנים בהצגת חשבונית ובהחזרת מוצר תקין, חדש (ללא שימוש) ובאריזתו המקורית.

לא תינתן אפשרות זיכוי / החלפה למוצרים אורתופדיים.

צר לנו על החלטתך לבטל את ההזמנה. אנחנו בלב הכחול עושים את מירב המאמצים על מנת לספק עבורכן את השירות הטוב ביותר ומקווים להמשיך לשרת אתכן, כאן ובסניפים.

על מנת שנוכל לטפל בבקשת הביטול שלכן בהקדם אנא מלאו פרטים בטופס הביטול – למעבר לטופס הביטול לחצו כאן

דמי הביטול יהיו בגובה 5% ממחיר העסקה, או בסך 100 ₪ – לפי הנמוך מביניהם

אנו בקבוצת חי-שי בע”מ שמחים על רכישתך ומאחלים לך הליכה בדרכים טובות. אנו מתחייבים לדאוג לתיקונו של כל פגם שנובע מסוג החומר ו/או הליך הייצור במוצרי ההנעלה שנרכשו מהרשת במהלך תקופת האחריות ובכפוף לשימוש סביר במוצר ובתנאי שהמוצר יגיע למשרדי החברה דרך אחת מחנויות המכירה של הרשת.

תקופת האחריות – 4 חודשים ממועד הרכישה בכפוף להצגת חשבונית הרכישה. במידת הצורך, מוצר יישלח לבדיקה ותיקון במעבדה. משך זמן התיקון לא יעלה על 30 ימי עסקים. מסגרת האחריות חלה על: סוליות, רפידות, עקבים וסקווטשים. למען הסר ספק: בלאי ושחיקה, אי נוחות, אלרגיות, ריחות וכו’ אינם נחשבים לפגם בייצור ואינם כלולים במסגרת האחריות של החברה.

אחריות החברה לא תחול במקרים הבאים:
שפשופים וקילופים בעור כתוצאה מהתקלות בגורם חיצוני או בדרך אחרת.
פגם אשר נגרם בזדון או נחשד בצורה שכזו.
פגם אשר נגרם עקב רשלנות.
פגם אשר נגרם כתוצאה מטיפול לקוי של סנדלר פרטי ו/או אדם שאינו מוסמך ע”י החברה.
פגם אשר נגרם כתוצאה מניקוי בחומר לא מתאים לסוג הנעל ו/או שימוש במכונת כביסה.
פגם אשר נגרם לאבנים / אבזמים / ניטים וכן לכל אביזר נוסף הנלווה לנעליים.
פגם אשר נגרם ממקור חיצוני.

למען הסר ספק, מובהר בזאת כי החברה שומרת לעצמה את הזכות להחליט ולקבוע לגבי אופן השירות שיינתן בגין האחריות: תיקון המוצר, החלפת מוצר או שובר זיכוי בגובה הרכישה או חלק ממנה. בכל מקרה, חברת חי-שי בע”מ לא תפצה על נזק כלשהו – כספי ו/או בריאותי, עקיף ו/או ישיר, המיוחס למוצר ו/או ללקוח במישרין ו/או בעקיפין. בכל מקרה, התחייבות החברה לא תעלה על גובה הרכישה.

הלב הכחול שמחים להעניק שירות מלא למוצרים שנרכשו במהלך העונה

בלב הכחול חשוב לנו לתת את השירות המקצועי והטוב ביותר לכלל לקוחותינו.לשם כך, אנו פועלים לביצוע התאמות אשר יאפשרו קנייה ושירות נוחים גם ללקוחות עם מוגבלות נגישות, הן בסניפי החברה והן בערוצים הדיגיטליים מתוך מטרה לסייע להם לשפר את איכות החיים ולאפשר את שילובם בחברה בדרך של כבוד, שוויון ועצמאות.
התאמות אלו נעשות בכפוף ובהתאם להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התשנ”ח – 1998) והתקנות על פיו.

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים. הלב הכחול מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.

פירוט נגישות בסניפי הרשת
למיטב ידיעת החברה, הקניונים ומתחמי הקניות בהם נמצאות חנויות החברה מונגשים, לרבות מקומות חניה ודרכי גישה למתחם.

במידה ונמצא פגם בהנגשת האתר או החנויות, אנא צרו איתנו קשר:
טלפון: 03-6702494 שלוחה 2 > 0 | וואטסאפ: 050-3098018 | מייל: [email protected]

פרטי רכז הנגישות ליצירת קשר:

תאריך עדכון ההצהרה: 8.10.20

נשמח לענות על כל שאלה בדרך שנוחה לך – וואטסאפ: 050-3098018 | מייל: [email protected] | טופס מקוון מהאתר

תנאי השימוש באתר ומדיניות הפרטיות מפורטים בעמוד מדיניות פרטיות