איך קונים נעליים מהאינטרנט?

אי פעם חשבתן לעצמכן – “איך אני אקנה נעליים באינטרנט? הרי אי אפשר למדוד אותם”. ללא ספק זה מה שמפחיד את רוב האנשים “איך אני אקנה, יש לי רגל בעייתית. איך אני אקנה בלי למדוד?”. בכל פעם שמדברים על קניות באינטרנט אלו חששות שעולות.

אז מה ניתן לעשות? אנו מציעים לפעול לפי שלושת כללי הזהב לרכישת נעלי נוחות באינטרנט:

1. לשאול את האינטרנט

אם ישנו מותג מסויים שאת אוהבת או רוצה לדעת עליו יותר פרטים, ניתן לשאול את גוגל, אנשים שאתם מכירים או לחפש תגובות של אנשים על פוסטים שלהם באינטרנט, בדרך כלל ההמלצות אותנטיות ולפיהן ניתן להבין האם הדגמים נוחים, אופנתיים והכי חשוב – תואמים למידה שהוגדרה.

יתרון: שיקול דעת של אנשים נוספים יתן לך פרספקטיבה אחרת לקניה, תוכלי להימנע מאי נעימות מנעליים שאינן מתאימות לך בגלל רוחב ו/או גודל, כך לומדים מניסיונם של אחרים.

חסרון: שום דבר אינו חד משמעי, ייתכן שדגם מסוים מתאים לאדם אחר במידה שלך לאו דווקא יהיה מתאים לך ולהפך.

2. ממוצע ביתי

מן הסתם זו לא הפעם הראשונה שאת קונה נעליים, אלו לא הנעליים הראשונות שלך, אם במלתחה שלך ישנה מידה שחוזרת על עצמה אז פשוט תזמיני את המידה הזאת, סביר להניח שהנעליים יתאימו לך, במידה וקיימות מידות שונות ניתן להפעיל את הממוצע של כולם וגם אז כנראה תגיעו למידה הרצויה.

יתרון: זה הפתרון שנכון באופן אינדיבידואלי יותר מכל פתרון אחר, ההסתכלות היא רק על המלתחה האישית שלך ולא של אחרים.
חסרון: במידה ויש כמה מידות שונות בארון יכול להיות שזה יהיה הפתרון הפחות נכון עבורך.

3.  ניסוי והתמדה

במידה שקנית ממותג מסוים והנעליים התאימו לך, סביר להניח כי זו המידה שלך במותג הספציפי, דגם אחר מאותו מותג יתאים לך באותה מידה. ניתן ליצור סוג של עוגן שהולכים לפיו.

יתרון: במידה ובקניה הראשונית הנעל מתאימה לך אז יהיה יותר פשוט לדעת איזה מידה תתאים לנעליים הבאות שתקנו באינטרנט.

חיסרון: בקניה הראשונית יכול להיות שתלכו על “עיוור” ולאו דווקא תקנו את המידה הנכונה לכן, במקרה הזה ניתן לשאול מראש איך ניתן להחליף את הנעל מראש כדי להימנע מאי נעימויות. בחנות הלב הכחול ניתן להזמין נעליים עד הבית, החלפה ראשונה עד הבית הינה ללא תוספת עלות.

ברגע שמשלבים את שלושת האופציות האלה תגיעו בצורה הטובה והקלה ביותר לקנות באינטרנט עם מינימום סיכונים ויותר סיכויים להגיע לנעליים נוחות, במידה הנכונה המתאימה לך.

/// פוסטים אחרונים ///

/// שמירה וטיפוח נעליים ///

/// הולכים על בריאות ///