טרנד נעלי נוחות

הטרנדים החמים של הקיץ – חלק א’

הקיץ הגיע ואיתו החום המאפיין את מזג האוויר הישראלי. זהו בדיוק הזמן לשחרר את כפות הרגליים מהגרביים והנעליים ולאפשר להן לנשום בנוחות. כל עונה מזמינה טרנדים ייחודיים לה והדבר נכון גם בעולם ההנעלה. את המגפיים הכבדות והאטומות מחליפים כעת סנדלים, כפכפים ושאר פריטי הנעלה קיציים ומשוחררים. בין אם לים, ליומיום או לעבודה, החנויות כבר גדושות בקולקציות חדשות שלא כדאי לפספס. בכדי שלא נטעה בבחירה, סיכמנו את הטרנדים החמים ונכונים ביותר לקיץ 2020!

בעקבות שאנל

רבים מהטרנדים ששוטפים את החנויות והרשתות מקורם בעיצובים של מותגי העל היוקרתיים. אחד הבולטים לעונה הוא טרנד הסנדלים המגושמים המאובזרים ברצועות סקווטש רחבות. הטרנד הגיח לראשונה ופרץ לתודעה בעקבות הופעתו בקולקציה של מותג העל שאנל שאותו מיהרו הפאשניסטות לאמץ. כיאה למותג על לסנדלים הוצמד תג מחיר אסטרונומי שלרובינו אינו בר השגה. עם זאת, גרסאות נגישות הרבה יותר ולא פחות יפות ומרשימות הופיעו גם אצל המותגים העממיים יותר שלקחו גם הם את הסנדלים המזכירים סנדלי שורש והוסיפו להם טוויסטים אופנתיים במחירים שפויים.

כפכפים- לא רק לים.

אין ספק כי בשנים האחרונות חלה תפנית של ממש ביחס לכפכפים. מפריט הנעלה המתאים לים, קיבלו הכפכפים שדרוג אופנתי שהפך אותם לכזה לגיטימי לחלוטין לצעוד איתו ביומיום ואפילו לעבודה. זה מספר עונות שהכפכפים האהובים ביותר הם הסליידס, שטוחים ועם רצועה מרכזית רחבה. כיום ניתן למצוא כפכפי סליידס עם אלמנטים קישוטיים אופנתיים שונים שהופכים אותם להרבה יותר מהודרים, כדוגמת פונפונים, מלמלות וקשירות.

הנעל הכי קייצית בין הנעליים לסנדלים נמצאות המוקסינים, המתאפיינות בהיותן נעליים שטוחות ונטולות שרוכים מסרבלים. עם מכנס קצר, חצאית, ג’ינס או שמלה, המוקסינים משתלבים באופן נהדר בכל הופעה, במיוחד כשהם מגיעים בצבעים בוהקים ונכונים לעונה. ניתן לנעול אותם בערב, ביומיום ולעבודה, כך שמי שמחפשת זוג מנצח ושימושי, לחלוטין תמצא בהם את מבוקשו. פרט מעניין נוסף הוא כי בעבר שימשו המוקסינים שבטים אינדיאניים בארצות הברית בקנדה, כיוון שאפשרו לציידים לצוד בחרישיות ובמקביל להרגיש את הקרקע.

/// פוסטים אחרונים ///

/// שמירה וטיפוח נעליים ///

/// הולכים על בריאות ///