הטרנדים החמים של הקיץ – חלק ב’

עולים על הגובה

העולם נחלק לשני סוגים של נשים, אלו שסולדות מעקבים ואלו שחייבות להרגיש על הגובה. הפשרה בין השניים תהיה ככל הנראה נעלי פלטפורמה, המעלות אותנו על הגובה, אך עם זאת מאפשרות יציבות. הפלטפורמה היא למעשה סוליה עבה המקנה גובה, ולכן מתאימה למי שרוצה לסגל לעצמה עוד כמה סנטימטרים, וכן לקבלת מראה מרשים יותר בלוק ערב או לאירוע. כיוון שהפלטפורמה מתייחסת למבנה הסוליה, ניתן למצוא אותה משולבת במגוון רחב מאוד של דגמים וטרנדים שונים, כך שכל אחת תמצא את מבוקשה.

צבעים של קיץ

איך אפשר לדבר טרנדים קיציים מבלי להתייחס לצבעים השולטים? אם בחודשי החורף שולטו הצבעים החמים, השחורים והכהים, הרי שהקיץ מביא עימו מחד את הפסטלים הרכים ומנגד את הצבעים הקופצים והבוהקים. בגזרת הפסטלים ניתן למצוא את התכלת, הסגלגל והוורוד בייבי למשל, ואילו בגזרת הצבעים הבוהקים מככבים הצהובים, האדומים הסקסיים וכמובן אלו המטאליים והנוצצים, כשהמרכזיים בניהם הם הכסף והזהב. צבע קייצי וחגיגי נוסף הוא כמובן הלבן שתמיד רלוונטי ומשתלב עם כל דבר.

לא מוותרים על נוחות

בשנת 2020 ובעונת הקיץ הנוכחית בפרט משפטים כמו “בכדי להיות יפה צריך לסבול” פשוט אינם רלוונטיים עוד. הצרכנים וגם רבים מהמעצבים הבינו שאופנה ונוחות אינם עולמות הסותרים זה את זה ובהחלט יכולים ללכת יד ביד. מה שאפשר את הדבר הוא ההתפתחות הטכנולוגית של השנים האחרונות, כאשר מותגי הנעלה רבים שוקדים ומשקיעים ממון רב על מציאת הנוסחה המדויקת שתאפשר לנעל להיות יפה ונוחה בה בעת. פיתוחים אלו אף מעוגנים בפטנטים רשומים עולמיים. כך לדוגמא, מציג העונה המותג הגרמני עטור הפרסים CAPRICE הבלעדי לרשת הלב הכחול, שזכה בשנתיים האחרונות ברציפות בפרס FIVE UK היוקרתי, רפידת OnAir מיוחדת המשלבת כ-300 בועות אוויר. הרפידה יוצרות תחושה של הליכה על אוויר, מזרימה אוויר לכף הרגל ואף אוגרת ומנדפת זיעה. הדגש על עניין הנוחות לא עוצר בעולם המבוגרים. כך למשל רשת ההנעלה פאפאיה פיתחה את דגמי ספורטיפיי בנעלי צעד ראשון. הנעליים מתאפיינות במשקל נוצה של 50 גרם בלבד ומאובזרות ברפידת ג’ל טכנולוגית הזוכרת את מבנה כף הרגלת ומתאימה עצמה אליו. בנוסף עשויה מחומרים טבעוניים איכותיים וירוקים.

לסיכום, קיץ 2020 גדוש בטרנדים אופנתיים מחמיאים רבים. בכדי לייעל את הקנייה ולהבטיח שתהיה כזו מוצלחת, רצוי לבחור בנעל שלא פחות נוחה מיפה ובטרנד שישמש אותנו יותר מעונה אחת.

/// פוסטים אחרונים ///

/// שמירה וטיפוח נעליים ///

/// הולכים על בריאות ///