נעליים רחבות במיוחד לנשים

בין אם אתן סובלות מנפיחות זמנית בכף הרגל, בשל פציעה או חבלה, ובין אם אתן זקוקות לתמיכה קבועה בכף רגל רחבה במיוחד, תצטרכו לרכוש נעליים במידות רחבות במיוחד. תמיכת הנעל בכפות רגליים רחבות במיוחד במקרים כרוניים יכולה לנבוע בשל כף רגל רחבה יותר מהממוצע, או עקב בעיות רפואיות שונות כגון סוכרת, עצמות או אצבעות בולטות. כך או כך, במצב בו אתן זקוקות למידות נעליים רחבות במיוחד לנשים, כדאי ורצוי להשקיע בנעליים אורטופדיות, כאלו המעניקות תמיכה מיטבית לכף הרגל. כך תוכלו לסייע ליציבה ולהליכה, לבלימת זעזועים ולשיפור משמעותי באיכות החיים.

מידות רוחב לנעליים 

רוחב סטנדרטי – EE, 2E, F

רוחב רחב – EEE, 3E, G

רוחב רחב במיוחד – EEEE, 4E, H

סופר רחב – 5E, I

במה מסייעות נעליים למידות רחבות במיוחד?

נעליים במידה H, בעלות מידה רחבה במיוחד, מאפשרות מנח מיטבי לכפות הרגליים. רוחב המדרך מאפשר לכף הרגל להיות משוחררת בתוך הנעל, ולא מכווצת כפי שמרגישים פעמים רבות אנשים בעלי כפות רגליים רחבות במיוחד. נעילת נעליים רחבות במיוחד גורמת לכך שכף הרגל משתחררת מהלחץ הצדדי שהיא רגילה להרגיש בנעליים צרות, ועל כן היא תסייע להקלה דרמטית בכאבים. יש לציין כי הקלה בכאבים ובתחושת חוסר הנוחות בכפות הרגליים תשפר משמעותית גם בעיות אורטופדיות אחרות ותקל על כאבי גב הנובעים מלחץ על מפרק הירך והברכיים, הנובעים מלחץ על כפות הרגליים.

איך לשלב נוחות ואופנה בנעלי נשים רחבות במיוחד?

נשים בעלות כפות רגליים רחבות במיוחד לרוב חוששות לחפש אחר נעליים חדשות, או מתאכזבות כאשר הן רוצות לרכוש נעליים יפות והן אינן מיוצרות במידה שלהן. חשוב להדגיש שניתן ואף חשוב לשלב בריאות ונוחות עם יופי ועדכניות אופנתית. לנשים עם כפות רגליים רחבות במיוחד חשוב להתאים נעליים אשר אינן לוחצות על הרגל ואף מעניקות מראית עין של רגל צרה יותר. בנוסף, יש להתאים את הנעל לכך שתעניק תמיכה מלאה לכף הרגל. בכל מקרה, חשוב לבחור נעליים שתרגישי איתן בנוח – המשלבות בין יציבה והליכה נינוחה, לבין אמירה אופנתית המשקפת את טעמך האישי. 

זקוקה לנעליים במידה רחבה במיוחד?

באתר הלב הכחול רשת נעלי הנוחות, הרשת המובילה בתחום ייבוא ושיווק נעלי נוחות לנשים, תוכלי למצוא מגוון נעליים אופנתיות לנשים במידה רחבה במיוחד. הרשת מציעה מגוון רחב של דגמי נעליים במידות רחבות במיוחד, תוך שמירה על צו האופנה, ביניהם מגפי עור קלאסיים העשויים מעור נרפה ואלסטי במיוחד, כפכפי נוחות אורטופדיות ואופנתיות, סניקרס מבדים אלסטיים, נעלי סירה אלגנטיות על עקב או שטוחות העשויות מעור רך ואוורירי, נעלי בובה ונעלי ספורט. 

אנו מזמינים אותך להתרשם ממגוון הדגמים האופנתיים של נעלי נשים במידות רחבות במיוחד אצלנו באתר – רשת הלב הכחול פועלת למעלה מ-30 שנה על מנת להעניק פתרונות לנעלי נוחות ובריאות, תוך שימוש בניסיון עתיר ידע וצוות מומחי נעליים מובילים בתחום. לקבלת ייעוץ נוסף בתחום ההנעלה במידות רחבות, תוך שילוב בין נוחות ליופי, והתאמה מיטבית עבורכם – מוזמנים לבקר אותנו בסניפים השונים ברחבי הארץ, או ליצור קשר, באתר או במייל: [email protected].

/// פוסטים אחרונים ///

/// שמירה וטיפוח נעליים ///

/// הולכים על בריאות ///